Pomimo, że każda chwila radości trwa niezmiernie krótko
- później znika -
zawsze jednak zostawia za sobą trwałą nadzieję i jeszcze trwalsze wspomnienia...

poniedziałek, 23 maja 2011

Sentymentalnie

Życie niesie ze sobą wiele niespodzianek. Bywają chwile radosne, pełne ciepła i nadziei. Są też chwile rozczarowań i smutku. Nigdy nie jesteśmy przygotowani do tego typu niespodzianek, niestety nie da się. Cóż ... pozostaje nam jedynie nie poddawać się, trzeba walczyć by przetrwać te trudne dni. 
Z każdego dnia, godziny, minuty chwytać te najmilsze momenty, by cieszyć się nimi, by wypełnić duszę pozytywną energią.

życzę...

Wszystkiego co najlepsze, dużo ciepła i radości dla moich najbliższych  i oczywiście Wam zaglądających do mnie ...





Maki przypominają mi lata beztroskiego dzieciństwa. Biegałam beztrosko po łące pełnej maków. Nie istniały smutki i zmartwienia. Nic nie miało znaczenia, wtedy liczyła się tylko ta chwila, którą wspominam do dziś.




2 komentarze:

  1. Bardzo czesto mam ochote wrocic wlasnie do takiego, beztroskiego dziecinstwa....
    Sciskam Cie mocno i serdecznie pozdrawiam!
    Trzymaj sie cieplo!
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam maki.
    Szkoda tylko, że tak krótko kwitną.
    Życzę wytrwałości i pogody ducha, bo chyba przyplątały się jakieś smutki.

    OdpowiedzUsuń